Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne mają prawo zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.
Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Art. 12 ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przedmiotu do sprzedawcy. Tym samym informujemy, iż paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości.
Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, wraz z całym kompletem nóżek . Prosimy również o dołączenie formularza odstąpienia od umowy oraz obowiązkowo paragon lub fakturę VAT. Zawarty w przesyłce formularz usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.
Zalecamy odesłać produkty na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Ten sposób jest najtańszą formą zwrotu, która gwarantuje śledzenie twojej paczki. Zależy na nam tym, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru.
Podkreślamy, iż zwrot wysyłane do Nas za pobraniem nie będą odbierane.
Zwroty należy odesłać na adres:
MEBLE Womil
Popiełuszki 76
45-601 Opole
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w naszym sklepie. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest zgodnie z wyborem opcji przy składaniu zwrotu.
REKLAMACJE
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru klient ma prawo odstąpienia od umowy. Klient możne skorzystać z wymiany produktu na taki sam bez wad, obniżenie jego ceny lub zwrot. Skontaktuj się z Nami w celu zgłoszenia reklamacji.
Produkty należy odesłać na adres:
MEBLE Womil
Popiełuszki 76
45-601 Opole
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
zwrot i reklamacja – pobierz formuarz
WARUNKI GWARANCJI
1. Jedyną podstawą przyjęcia towaru jest dostarczenie go do firmy.
2. Warunkiem uwzględnienia gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu tj. faktura lub paragon fiskalny.
3. Firma udziela 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty odebrania towaru.
4.Gwarancja traci ważność w wyniku uszkodzeń lub innych niesprawności, które zostały spowodowane nieprzestrzeganiem zasad eksploatacji mebla, używaniem mebla niezgodnie z przeznaczeniem lub wykonywaniem napraw albo konserwacji niezgodnie z zaleceniami producenta lub bez jego ówczesnej zgody lub w sposób sprzeczny z doraźnymi zaleceniami
W szczególności gwarancja nie obejmuje:
a) uszkodzeń mechanicznych spowodowanych poprzez korzystającego z produktu.
b) uszkodzeń spowodowanych używaniem niewłaściwych środków do czyszczenia, szczególnie agresywnych chemicznie.
c) uszkodzeń spowodowanych przeciążeniem mebla.
d) skutków nie wykonywania lub niewłaściwego wykonywania czynności obsługi codziennej, w tym nie utrzymywania mebla w czystości,
e) uszkodzeń spowodowanych zaniedbaniem zgłoszenia we właściwym terminie niesprawności mebla, a także użytkowaniem go po stwierdzeniu i zgłoszeniu uszkodzenia, które spowodowało zwiększenie zakresu szkody.
f) uszkodzeń spowodowanych dokonywaniem w niewłaściwy sposób napraw , a także samowolnymi zmianami lub modyfikacjami.
g) skutków niewłaściwego przechowywania mebla.
h) skutków użycia nieprawidłowych, niedozwolonych lub złej jakości środków czyszczących
6. Gwarancja nie obejmuje również:
a) drobnych nieprawidłowości nie mających istotnego wpływu na ocenę jakości i sprawność mebla (np. brak, oddarcie lub przedarcie podbitki/wigofilu), a także wad, które nie ujawniają się w normalnych warunkach używania mebla.
b) uszkodzeń powstałych przy rozładunku lub w czasie przenoszenia/przemieszczania/przesuwania mebla przez odbiorcę.
c) strat pośrednich lub bezpośrednich związanych z niemożliwością korzystania z mebla w wyniku jego awarii.
